Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ

Η δίαιτα της κύησης

Ο Ιπποκράτης στο πρώτο του βιβλίο, στο κεφάλαιο «περί ἀρχαίης ἰητρικñς», υπογραμμίζει τη σημασία, που ήδη έδιναν στη διατροφή, οι προγενέστεροι αυτού ιατροί.

Συμπληρώματα διατροφής και κύηση

Ιδιαίτερη μνεία πρέπει να γίνει σε κάποια θρεπτικά συστατικά, τα οποία δεν πρέπει να λείπουν από τη διατροφή της γυναίκας στην εγκυμοσύνη. Πρόκειται για τα ιχνοστοιχεία.

Τι είναι το μαγνήσιο;

Το μαγνήσιο είναι το ένατο (9ο) πιο άφθονο χημικό στοιχείο στο σύμπαν και το ενδέκατο (11ο) πιο άφθονο χημικό στοιχείο της μάζας του σώματός μας.

Πού αποθηκεύεται το μαγνήσιο στο σώμα μας;

Το σώμα ενός ενήλικα περιέχει περίπου 25 γραμμάρια μαγνησίου. Το 50% με 60% της ποσότητας αυτής εντοπίζεται στα οστά. Λιγότερο του 1% της συνολικής ποσότητας μαγνησίου εντοπίζεται στο αίμα μας.

Τι είναι το ασβέστιο;

Το ασβέστιο είναι το πέμπτο πιο συχνό στοιχείο, που απαντάται στο φλοιό της Γης και το πέμπτο πιο συχνό στοιχείο, που απαντάται στο ανθρώπινο σώμα.

Τι είναι ο Αυτισμός;

Ο Αυτισμός είναι μία διαταραχή της ανάπτυξης του νευρικού συστήματος του εμβρύου. Ο Αυτισμός χαρακτηρίζεται από κοινωνική απομόνωση, δυσχέρεια στην γλωσσική επικοινωνία καθώς και στερεοτυπικές και επαναλαμβανόμενες συμπεριφορές του παιδιού.

Νέα μελέτη καταδεικνύει πως η λήψη φυλλικού (ή φολικού) οξέως μειώνει την πιθανότητα γέννησης νεογνού, το οποίο είναι μικρό για την ηλικία κύησης (small for gestational age – SGA).Η λήψη φυλλικού οξέως μειώνει την πιθανότητα να γεννηθεί νεογνό με βάρος μικρότερο της 5ης εκατοστιαίας θέσης κατά 25%, αρκεί η χοργήση του συμπληρώμτατος αυτού να ξεκινήσει πριν από την σύλληψη.

Η θεραπευτική δράση των βοτάνων είναι από την αρχαιότητα γνωστή, όταν ο άνθρωπος άρχισε να πειραματίζεται συστηματικά με τη χρήση των φυτών στην αντιμετώπιση των διαφόρων ασθενειών. Σύμφωνα με τον ορισμό, που δίνει το Λεξικό της Οξφόρδης, ο όρος βότανα «αφορά φυτά των οποίων τα φύλλα ή οι μίσχοι και τα φύλλα χρησιμεύουν ως τροφή ή θεραπεία ή με κάποιον τρόπο, χάρη στη μυρωδιά ή το άρωμά τους».

Η κατανάλωση φρούτων και λαχανικών είναι αναπόσπαστο μέρος μιας ισορροπημένης διατροφής, τόσο κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, όσο και γενικότερα, αυτό είναι γνωστό!

Όπως γνωστό είναι και πως «ένα μήλο την ημέρα, το γιατρό τον κάνει πέρα!». 

Όμως, μέχρι πρότινος δεν ήταν γνωστό, πως τα μωρά γυναικών, που κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης κατανάλωναν περισσότερα φρούτα, γίνονται και πιο έξυπνα!

 

Οι εορτές είναι προ των πυλών και οι επισκέψεις σε οικογενειακά και φιλικά γεύματα δίνουν και παίρνουν. Μπορείτε όμως να συμμετάσχετε κι εσείς στο εορταστικό κλίμα τώρα, που είστε έγκυος; Ποια είναι τα μέτρα προφύλαξης, που πρέπει να πάρετε;

Το πασχαλινό γεύμα είναι μια παράδοση, την οποία μπορείτε να απολαύσετε και όσο είστε έγκυος. Ας δούμε όμως τι καλό θα ήταν να έχετε υπόψη σας πριν παρακαθίσετε στο πασχαλινό τραπέζι μαζί με οικογένεια και φίλους.

Ας θυμηθούμε κάποια βασικά πασχαλινά εδέσματα:

Ελάτε να μας γνωρίσετε από κοντά! Θα χαρούμε να σας προσφέρουμε εξατομικευμένες ιατρικές υπηρεσίες υψηλού επιπέδου!

ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΑΣ ΕΔΩ!

Bρείτε μας στο You Tube!

Ακολουθήστε μας στο Facebook!

Newsletter

Εγγραφείτε στο newsletter μας, για να ενημερώνεστε για θέματα που σας ενδιαφέρουν!
Όροι και Προϋποθέσεις